Acasă / Publicaţii / Hotărîri şi Rapoarte
Hotărârea nr.73 din 29.10.2018 cu privire la aprobarea Raportului misiunii de follow-up privind implementarea cerințelor și recomandărilor aprobate prin Hotărârea Curții de Conturi nr.18 din 23.06.2016 privind Raportul auditului conformității gestionării patrimoniului public în cadrul entităților publice din raionul Râșcani pe anul 2015

Numar 526-528 din data de 2018-10-29 Nr. cerinte: 24 Nr. recomandari: 46

Măsurile întreprinse de factorii decizionali în vederea implementării cerințelor și recomandărilor de audit dispuse de Curtea de Conturi (Hotărârea nr.18 din 23.06.2016) nu au fost suficiente pentru eliminarea integrală a deficiențelor constatate de auditul precedent și pentru asigurarea premiselor necesare în scopul administrării conforme a patrimoniului public.
Astfel, entitățile auditate dispun de rezerve de implementare în aspectele ce țin de aplicarea regulamentară și eficientă a prevederilor cadrului regulator în administrarea fondurilor publice, cu identificarea continuă a riscurilor aferente; înregistrarea conformă și raportarea integrală a patrimoniului.

Recomandari (46)

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

1. să asigure evaluarea, contabilizarea și înregistrarea conformă a patrimoniului proprietate publică (inclusiv a terenurilor), precum și a celui transmis în gestiunea entităților fondate (recomandările 1 și 11 din Raport).

2. să asigure, conform prevederilor legale , stabilirea/aplicarea plății pentru folosirea (arenda) terenurilor proprietate publică aferente întreprinderilor și obiectivelor private, cu calcularea și încasarea acestor plăți (recomandarea 2 din Raport).

2. să asigure, conform prevederilor legale , stabilirea/aplicarea plății pentru folosirea (arenda) terenurilor proprietate publică aferente întreprinderilor și obiectivelor private, cu calcularea și încasarea acestor plăți (recomandarea 2 din Raport).

2. să asigure, conform prevederilor legale , stabilirea/aplicarea plății pentru folosirea (arenda) terenurilor proprietate publică aferente întreprinderilor și obiectivelor private, cu calcularea și încasarea acestor plăți (recomandarea 2 din Raport).

2. să asigure, conform prevederilor legale , stabilirea/aplicarea plății pentru folosirea (arenda) terenurilor proprietate publică aferente întreprinderilor și obiectivelor private, cu calcularea și încasarea acestor plăți (recomandarea 2 din Raport).

2. să asigure, conform prevederilor legale , stabilirea/aplicarea plății pentru folosirea (arenda) terenurilor proprietate publică aferente întreprinderilor și obiectivelor private, cu calcularea și încasarea acestor plăți (recomandarea 2 din Raport).

3. în comun cu administratorii entităților fondate, să efectueze acțiuni de inventariere și de reevaluare a patrimoniului transmis în gestiunea entităților fondate, în conformitate cu cadrul normativ în vigoare (recomandarea 9 din Raport).

3. în comun cu administratorii entităților fondate, să efectueze acțiuni de inventariere și de reevaluare a patrimoniului transmis în gestiunea entităților fondate, în conformitate cu cadrul normativ în vigoare (recomandarea 9 din Raport).

3. în comun cu administratorii entităților fondate, să efectueze acțiuni de inventariere și de reevaluare a patrimoniului transmis în gestiunea entităților fondate, în conformitate cu cadrul normativ în vigoare (recomandarea 9 din Raport).

3. în comun cu administratorii entităților fondate, să efectueze acțiuni de inventariere și de reevaluare a patrimoniului transmis în gestiunea entităților fondate, în conformitate cu cadrul normativ în vigoare (recomandarea 9 din Raport).

3. în comun cu administratorii entităților fondate, să efectueze acțiuni de inventariere și de reevaluare a patrimoniului transmis în gestiunea entităților fondate, în conformitate cu cadrul normativ în vigoare (recomandarea 9 din Raport).

3. în comun cu administratorii entităților fondate, să efectueze acțiuni de inventariere și de reevaluare a patrimoniului transmis în gestiunea entităților fondate, în conformitate cu cadrul normativ în vigoare (recomandarea 9 din Raport).

3. în comun cu administratorii entităților fondate, să efectueze acțiuni de inventariere și de reevaluare a patrimoniului transmis în gestiunea entităților fondate, în conformitate cu cadrul normativ în vigoare (recomandarea 9 din Raport).

3. în comun cu administratorii entităților fondate, să efectueze acțiuni de inventariere și de reevaluare a patrimoniului transmis în gestiunea entităților fondate, în conformitate cu cadrul normativ în vigoare (recomandarea 9 din Raport).

4. să asigure administrarea rețelelor de aprovizionare cu apă proprietate publică locală, în conformitate cu cadrul legal-normativ în vigoare (recomandarea 10 din Raport).

4. să asigure administrarea rețelelor de aprovizionare cu apă proprietate publică locală, în conformitate cu cadrul legal-normativ în vigoare (recomandarea 10 din Raport).

5. să asigure revizuirea statutelor întreprinderilor municipale fondate, cu conformarea acestora cadrului legal existent (recomandarea 14 din Raport).

5. să asigure revizuirea statutelor întreprinderilor municipale fondate, cu conformarea acestora cadrului legal existent (recomandarea 14 din Raport).

5. să asigure revizuirea statutelor întreprinderilor municipale fondate, cu conformarea acestora cadrului legal existent (recomandarea 14 din Raport).

5. să asigure revizuirea statutelor întreprinderilor municipale fondate, cu conformarea acestora cadrului legal existent (recomandarea 14 din Raport).

5. să asigure revizuirea statutelor întreprinderilor municipale fondate, cu conformarea acestora cadrului legal existent (recomandarea 14 din Raport).

5. să asigure revizuirea statutelor întreprinderilor municipale fondate, cu conformarea acestora cadrului legal existent (recomandarea 14 din Raport).

5. să asigure revizuirea statutelor întreprinderilor municipale fondate, cu conformarea acestora cadrului legal existent (recomandarea 14 din Raport).

5. să asigure revizuirea statutelor întreprinderilor municipale fondate, cu conformarea acestora cadrului legal existent (recomandarea 14 din Raport).

5. să asigure revizuirea statutelor întreprinderilor municipale fondate, cu conformarea acestora cadrului legal existent (recomandarea 14 din Raport).

5. să asigure revizuirea statutelor întreprinderilor municipale fondate, cu conformarea acestora cadrului legal existent (recomandarea 14 din Raport).

6. să asigure inventarierea fondului locativ, cu contabilizarea celui neprivatizat și aprobarea tarifelor pentru chirie în conformitate cu prevederile cadrului legal-normativ în vigoare (recomandarea 16 din Raport).

6. să asigure inventarierea fondului locativ, cu contabilizarea celui neprivatizat și aprobarea tarifelor pentru chirie în conformitate cu prevederile cadrului legal-normativ în vigoare (recomandarea 16 din Raport).

6. să asigure inventarierea fondului locativ, cu contabilizarea celui neprivatizat și aprobarea tarifelor pentru chirie în conformitate cu prevederile cadrului legal-normativ în vigoare (recomandarea 16 din Raport).

6. să asigure inventarierea fondului locativ, cu contabilizarea celui neprivatizat și aprobarea tarifelor pentru chirie în conformitate cu prevederile cadrului legal-normativ în vigoare (recomandarea 16 din Raport).

Cerinte (24)

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;

2.1. pentru întreprinderea măsurilor de rigoare în vederea implementării recomandărilor expuse în Raport;