![](public/files/img/news2010/21.12.2010_2.jpg)
Responsabilii de la CCRM au prezentat formatul diferitor tipuri de rapoarte ce pot fi obţinute din sistemul TI şi întocmite în funcţie de necesităţile utilizatorului rapoartelor: pe activităţi, departamente, procese, angajaţi etc.
Audienţa a fost informată despre posibilităţile oferite de Soluţia integrată a tehnologiilor informaţionale şi comunicaţiilor a CCRM din punctul de vedere al obţinerii rapoartelor cu privire la timpul de muncă înregistrat. Toate aceste rapoarte sînt menite să ajute managerii de diferite niveluri la planificarea mai eficientă a resurselor disponibile pentru facilitarea activităţii, la identificarea necesităţilor de instruire şi, eventual, de resurse suplimentare.
Totodată, s-a discutat şi despre utilitatea datelor înregistrate în sistem în dialogul cu Parlamentul privind aprobarea bugetului CCRM, necesar implementării mandatului său.
Dna Angela Pascaru a comunicat despre subsistemele componente ale Soluţiei integrate a
Dat fiind faptul că această etapă a subproiectului se apropie de sfîrşit, s-a făcut o totalizare a activităţilor realizate, greutăţilor întîlnite, rezultatelor obţinute, menţionîndu-se şi utilitatea datelor pentru o mai bună planificare a resurselor şi, respectiv, pentru asigurarea unui impact mai mare în activitatea CCRM.