logo

Curtea de Conturi a Republicii Moldova

ONG-urile au pus în discuție Strategia de comunicare a CCRM


https://ccrm.md/ro/ong-urile-au-pus-in-discutie-strategia-de-comunicare-a-ccrm-80_1091.html

 

Proiectul Strategiei de comunicare a Curții de Conturi a Republicii Moldova (CCRM) a fost pus în discuție în cadrul unei mese rotunde cu participarea reprezentanților societății civile și organizațiilor mass-media.

Evenimentul a fost organizat la data de 26 aprilie curent, în contextul Proiectului Twinning, una din componentele căruia prevede acțiuni de consolidare a interacțiunii cu autoritățile, societatea civilă și sporirea impactului activităților instituției.

Curtea de Conturi, cu suportul experților de Twinning, a elaborat "Strategia de comunicare a Curții de Conturi pentru perioada 2016-2020". Proiectul documentului a fost pus la dispoziția ONG-urilor pentru sugestii în prealabil, în cadrul mesei rotunde fiind puse în discuție aspectele strategiei. La eveniment au participat reprezentanți ai Asociației pentru Democrație Participativă (ADEPT), Transparency International-Moldova, Centrului Analitic Independent EXPERT-GRUP, Asociației Presei Independente (API), Institutului pentru Dezvoltare și Inițiative Sociale "Viitorul" (IDIS-Viitorul), Asociației Auditorilor Interni din Republica Moldova etc.

Aspectele conceptuale ale "Strategiei de comunicare a Curții de Conturi pentru perioada 2016-2020" au fost prezentate de către Violeta Balan, șeful Serviciului relații publice și imagine. Expertul din cadrul Proiectului Twinning, Inka Leisma a vorbit despre aspectele practice de implementare a Strategiei de comunicare a Curții de Conturi. În cadrul evenimentului au avut loc discuții,  dezbateri vizavi de strategia prezentată. Reprezentanții societății civile și organizațiilor din domeniul mass-media au venit cu propuneri, recomandări, și sugestii, care ulterior vor fi incluse în documentul final.

Masa rotundă a fost organizată în cadrul misiunii curente a experților de Twinning la componenta 4, activitatea 4.2. "Măsuri implementate privind stabilizarea, menținerea și intensificarea relațiilor eficiente cu mass-media și societatea civilă; organizarea de evenimente de sensibilizare pentru mass-media, societatea civilă și publicul larg".