Marţi, 14 septembrie 2010, a avut loc şedinţa a VI-a a Comitetului de Coordonare a Proiectului de cooperare CCRM-ONAS. La şedinţă au participat membrii Comitetului de Coordonare CCRM, conducătorii de subdiviziuni din partea CCRM şi reprezentanţii ONAS: Anders Hjerstrand, Oskar Karnebäck, Kent Gustafsson, Anne Fahl.
Obiectivul principal al etapei a II-a de proiect a fost dezvoltarea continuă a platformei de bază pentru o instituţie modernă de audit în cadrul CCRM.
S-au discutat următoarele subiecte: reforma managmentului financiar public în Republica Moldova, dezvoltarea Curţii de Conturi la componentele susţinute de Banca Mondială în perioada ianuarie-septembrie 2010, rezultatele obţinute la implementarea sistemului de management financiar şi control, auditul intern la Curtea de Conturi, şi alte realizări ale Curţii de Conturi în perioada ianuarie-septembrie 2010 .
Atît membrii Comitetului din partea ONAS-lui, cît şi cei ai Curţii de Conturi au rămas satisfăcuţi de realizările obţinute de Curtea de Conturi pe parcursul acestei perioade.
Pentru viitor membrii Comitetului de Coordonare au stabilit următoarele priorităţi :
- Activitatea Curţii de Conturi în condiţiile noii legi ;
- Asigurarea continuităţii şi durabilităţii activităţilor;
- Dezvoltarea profesionalismului auditorilor Curţii de Conturi;
- Utilizarea sistemului de înregistrare a timpului în vederea îmbunătăţirii planificării şi utilizării resurselor Curţii de Conturi;
- Promovarea Curţii de Conturi pe plan internaţional.
Obiectivul principal al etapei a II-a de proiect a fost dezvoltarea continuă a platformei de bază pentru o instituţie modernă de audit în cadrul CCRM.
S-au discutat următoarele subiecte: reforma managmentului financiar public în Republica Moldova, dezvoltarea Curţii de Conturi la componentele susţinute de Banca Mondială în perioada ianuarie-septembrie 2010, rezultatele obţinute la implementarea sistemului de management financiar şi control, auditul intern la Curtea de Conturi, şi alte realizări ale Curţii de Conturi în perioada ianuarie-septembrie 2010 .
Atît membrii Comitetului din partea ONAS-lui, cît şi cei ai Curţii de Conturi au rămas satisfăcuţi de realizările obţinute de Curtea de Conturi pe parcursul acestei perioade.
Pentru viitor membrii Comitetului de Coordonare au stabilit următoarele priorităţi :
- Activitatea Curţii de Conturi în condiţiile noii legi ;
- Asigurarea continuităţii şi durabilităţii activităţilor;
- Dezvoltarea profesionalismului auditorilor Curţii de Conturi;
- Utilizarea sistemului de înregistrare a timpului în vederea îmbunătăţirii planificării şi utilizării resurselor Curţii de Conturi;
- Promovarea Curţii de Conturi pe plan internaţional.