Actualizat: Miercuri, 21 Februarie 2024
Curtea de Conturi a Republicii Moldova
RO RU EN

Curtea de Conturi a găzduit vizita unui grup de elevi ai Colegiului Național de Comerț al ASEM

  • 17.03.2023
  • 1288

Curtea de Conturi a Republicii Moldova (CCRM) a primit în vizită un grup de elevi ai Colegiului Național de Comerț al Academiei de Studii  Economice din Moldova (ASEM)., desfășurată la 16 martie curent.

Elevii anului IV de studiu, specialitatea ”Contabilitate” au fost călăuziți de către Natalia Roșca, profesor la discipline economice. Vizita a avut drept obiectiv informarea și documentarea elevilor cu activitatea instituției supreme de audit din țară.

În cadrul vizitei elevii s-au întâlnit cu membrii Curții de Conturi, Petru Rotaru și Tatiana Șevciuc. Oficialii le-au relatat despre misiunea, viziunea și valorile instituției supreme de audit din țară. În context, elevii au fost familiarizați cu activitatea Curții de Conturi, obiectivele și principiile CCRM.

Membrii CCRM, le-au vorbit elevilor despre specificul funcției de auditor public, responsabilitățile și atribuțiile, importanța și actualitatea  specialității ”Contabilitate”, pe care o studiază și posibilitățile de încadrare în câmpul de muncă etc.

În dialogul interactiv, copiii au întrebat despre responsabilitățile unui membru al Curții de Conturi, despre oportunitățile și atribuțiile funcției de auditor public, etc.

Oaspeții au fost informați despre istoria instituției, au primit informații publice relevante privind desfășurarea misiunilor de audit, activitatea internațională a instituției și partenerii externi de dezvoltare etc. De asemenea, au avut posibilitatea să viziteze locații importante din cadrul instituției, precum muzeul CCRM, sala de instruire, sala unde au loc ședințele de audiere a Rapoartelor de audit.

Menționăm că este deja o tradiție ca reprezentanții Curții de Conturi să familiarizeze tinerii din cadrul instituțiilor de învățământ din țară cu activitatea CCRM.

reset WAY cursor WAY contrast WAY Marire Font WAY Alb negru WAY Linkuri WAY